Bella

Bella

Friday, December 31, 2010

Happy New Year sume..!!

Posted by Bella at 9:29 AM
Alhamdulillah....Tahun 2010 yg byk mmbri kngn mnis wat ak....

1.Aku bersyukur kpade Allah s.w.t sbb msih mmbrikn ak pluang untk idop di dnia yg pnh cbrn ni...

2.Aku mempunyai keluarga yg memahami diri aku seadanya...seorg yg amat kelam kabut..ha3..=P

3.Aku juga dpat kwn yg sntiase mlyn kerenah ak yg ntah apekebenda....

4.Setakat ni, aku dikelilingi oleh org yg baik2 n siuman..haa3..Walaupun ad segelintir yg menyakitkn ati ak...

5.Aku diberi rezeki yg melimpah ruah & aku hargainya...

6.Diberi Cik Miko & En. Niko [kura2] oleh Along..(walaupn dibuang oleh angah)

Tetapi yg blum memuaskn pde thn 2010...=(

1.Kptsn ujian still mendatar je....Naik x trun pon x...ish3

2.Slalu bersikap kelam kabut,boros, agk kdekut &bermcm2 lgi....

3.Suka sengih x tentu psl....xtau la knape..habit kowt...

Jdi azam thn 2011 ni ak egt nk....

1.Cemerlang dlam SPM .....Amin...Doakn yer...!

2.Nk tkar habit tido ptg dgn bc buku...

3.Nk bggakn mk n ayh

4.Rajin beribadat kepada Allah s.w.t

5.Nk lpekn KFCM...cz dye da ad mkwe..sob3

6.Nk kmpl duwit bole la bli DSLR n bju byk2!

7.Nak diet!!!!!!!!!!!!!!!!sume ckp ak da smakin chubby...=(...bkn gmok,k!

Hrp2 impian ak trmkbl & ianya bkn skadar angan2...Amin...

0 comments:

Post a Comment

 

✿BellaObella✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei